Glad midsommar!

Tidsinställt inlägg på grund av midsommar. 
 
Vi ska försöka plocka en lika fin midsommarbukett som förra året. 
 
Kanske blir det även dans i puben som förra året. 
 
Glad midsommar!
 
Ur dagboken 820624: Innan vi lämnade Grand Canyon så tittade vi på en indianborg vi åkte igenom den målade öknen och så åkte vi igenom ett indianreservat och där köpte vi smycken. 
 
Ur dagboken 920624: På kvällen åkte vi och åt i ett fult grönt hus som var känt för sin goda mat. Jag åt nåt wienerschnitzelliknande med skinka och ost i. Det var gott och mycket. Tog en Bailey´s till efterrätt. 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vilken otroligt fin blombukett!
Ha en fortsatt fin midsommarhelg :-)

Oj... Nu fick jag en längtan att åka till USA igen, det var ju ett tag sen nu.

Ha en fin midsommardag!


Svar: Tack, vi har haft en härlig helg!

Min brors familj är i USA nu. Jag är avundsjuk på vissa saker men inte hettan... Vi hade 32 idag, olidligt!
Ylva

2022-06-25 @ 09:29:33
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: znogge

God midsommarhelg till er!

Svar: Tack, det hade vi!
Ylva

2022-06-25 @ 14:26:41
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0