Heavy metalfestival

Tidstinställt inlägg på grund av Köpenhamnsresa. 
 
Vi ska gå på heavy metalfestivalen Copenhell. Det är en present från mig till maken som vi skulle ha gjort 2020, kul att alla uppskjutna evenemang är på gång! 
 
Vi var där 2018 och hittade denna overkligt glade festivalbesökare! 
 
Ur dagboken 820615: Sen åkte vi buss till Manhattan och tittade på Vorld trade senter och andra skyskrapor. 
 
Ur dagboken 920615: Gick och hyrde varsin häst i en timme. Eftersom jag inte kunde rida blev jag omkringledd av Niall. Han var väldigt trevlig. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

gillar inte heavy metal, men hoppas ni får det trevligt på trippen !

Svar: Det är inte min musiksmak men är häftigt live. Tack, vi hade jättekul!
Ylva

2022-06-15 @ 19:53:10
Postat av: znogge

Inte min musik men hoppas i får en bra tur!

Svar: Inte min musik heller, men en fantastisk festival!
Ylva

2022-06-15 @ 20:15:07
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Kul att det har vaknat till liv igen! Coola dekorationer på hjälmen :-D

Hoppas han var snygg också, Niall :-D

Svar: Det var helt overkligt att få trängas igen på festival! Men någon viking såg jag inte denna gång. :-)

Jag tyckte att han var väldigt söt, Niall.
Ylva

2022-06-16 @ 09:53:47
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0