Mönster i vägen

Här har de gjort mosaik i vägen på några ställen. 
 
En ko utanför gamla mejeriet. 
 
Ett vikingaskepp nära ån Lagan. 
 
Bredvid finns det ett hjärta som jag inte tänkt på innan. 
 
Och nu börjar blogg.se krångla med bilderna igen! 
 
Ur dagboken 820628; Vi tog penneltåget till Sanfrancicko sedan åkte vi spårvagn upp och ner för värdens brantaste gata sen var vi i kineskvarteren. 
 
Ur dagboken 920628: Vi gick ut och gick i en stor mysig park och tittade på en cricketmatch. Nu ska vi gå till en närliggande pub tror jag. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Så trist att bloggen krånglar. Tekniken ska liksom bara fungera.

Svar: Ja, nu gör jag ett nytt försök!
Ylva

2022-06-28 @ 21:19:22
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Fint med lite inbyggt konstverk :)

Svar: Ja, jag tycker att det är kul när de gör något lite extra på vägarna. :-)
Ylva

2022-06-29 @ 10:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0