Mycket motion

Då försöker jag igen med de bilder jag inte kunde ladda upp igår. 
 
På andra sidan gatan från gymmet Träna ligger TC och här har vi äntligen en motionsform för mig; tränigscentret Bröd & bakelse! 
 
Hoppsan, en liten bild. Jag fick mycket motion igår. Först cyklade jag till och från jobbet, sedan till Ica, hem, till Dollarstore, hem, till Baket och till Ljungby livs, hem. 
 
På kvällen blev det optimalt inlinesväder så då tog jag en premiärtur. Jag har tänkt att det här ser ut att vara en fin väg att åka på och det var det. Väldigt svajigt var det, men jag blev åtminstone inte stoppad av polisbilen jag mötte. Sedan vände den som ni ser. 
 
Nu kommer jag att säga att min övervikt beror på vädret. Jag tycker om att cykla och åka inlines men här blåser det jämt och regnar ofta och då är det inte så kul. 
 
Ur dagboken 920610: Pubarna serverade inte mat på kvällen. Åt på Pizzaland. Ganska värdelöst. Men sen gick vi till en pub och köpte Bailey´s och blev genast gladare. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Du har väl ingen övervikt att prata om! Glöm det och tuta och kör i stället :D

Svar: Nej, det behöver vi inte prata om men jag ska försöka göra som maken säger; ät mindre och sprattla mer.
Ylva

2022-06-10 @ 16:00:23
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Inlines och cykling går bort för min del, men du var väldigt hurtig tycker jag :-)

Haha! Ja vem blir inte gladare av att få nåt drickbart på puben?

Svar: Ni promenerar ju mycket, det räknas. :-) Ja, nu är det mycket Baileys i dagboken ett tag framöver. Det var vad jag drack på Irland eftersom jag inte tycker om Guinness eller någon annan öl. ;-)
Ylva

2022-06-11 @ 09:19:53
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0