Rhododendron

Tidsinställt inlägg på grund av Köpenhamnsresa. 
 
Den åttonde juni var vår rhododendron som vackrast. 
 
Huset är från 1955 och busken är ungefär lika gammal. 
 
Nu håller den redan på att blomma över. 
 
Ur dagboken 820616: Sen på kvällen hade vi fest då kom en som hette Nil och hadde med sig en hel mysig motorcykel med tre hjul som vi fick köra med Nil är min brylling. 
 
Ur dagboken 920616: Åkte ifrån Sandy Bay fast jag ville stanna. Som vanligt blev vi fotograferade på vägen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jösses vilken pampig rhododendron!

En trehjulig fortmoppe låter inte dumt - stadigare, liksom :-)

Svar: Ja, den är ståtlig.

Han blev nog lite rädd ändå, bryllingen, när jag satt framför honom och fick gasa... ;-)
Ylva

2022-06-17 @ 08:51:15
Postat av: Gunilla

Mycket vackert med Rhododendron när dom blommar :)

Svar: Jag tycker att de är fantastiska. Jag skulle vilja åka till Sofiero när deras rhododendronpark blommar.
Ylva

2022-06-17 @ 10:04:42
Postat av: znogge

Underbart är kort!

Svar: Ja, särskilt denna sommar när allt börjar så sent.
Ylva

2022-06-17 @ 19:15:08
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilken tjusig buske

Svar: Visst är den maffig!
Ylva

2022-06-18 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0