Semester

Idag jobbade jag sista dagen före semerstern, skönt! 
 
Jag vet inte vad detta är men det blommar fint i vår trädgård. 
 
Jag provade en ny sorts ansiktskräm från Clarins och den var bra, men det var så varmt så det blev på riktigt svettpärlor i pannan... 
 
Alla måste läsa Ljungbys sommarbroschyr! 
 
Jag låg och solade vid ån men sedan försvann solen så det blev inget bad. 
 
På kvällen gick jag ut med en kompis och åt för att fira in semestern, en bra dag! 
 
Ur dagboken 820630: Sen åkte vi till universalstudios och tittade på hur dom spelade in filmer först tittade vi på dracula sen tittade vi på djur det var en apa utkläd till en björn och en mus som åkte linbana och en fågel som sa hello i en leksakstelefon och härmade en vinrutetorkare och hostade och sen var det en annan fågel som flög upp i handen på publiken. 
 
Ur dagboken 920630: Jag köpte ett plagg som jag trodde var en klänning. När jag lyckats åla mig in i den nerifrån visade det sig vara ett slags overall med två ben faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Då önskar jag dig en härlig start på semestern!

Svar: Tack, det har börjat bra!
Ylva

2022-07-01 @ 09:26:14
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Se där, skribent minsann :)

Ha en riktigt skön semester !

Svar: Nja, det är inte jag som har skrivit men de bad mig om kulturtips. :-) Tack, det ska jag!
Ylva

2022-07-01 @ 10:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0