Ännu en bra kväll

Igår hade jag en till trevlig kväll. 
 
Jag var ute och åt med väninnan på Restaurang Charlie, plankstek för mig. Det blir ofta det. 
 
Jag fick en jättefin tygkasse av henne. 
 
Sedan var vi på teater, en pjäs som heter Hon finns inte med på fotografiet. Här har jag hållit mobilen högt över huvudet när jag fotade och tyvärr såg jag inte så mycket sedan. Dumt att de valde att spela pjäsen på golvet och inte på den upphöjda scenen! 
 
Sedan gick jag hem till en annan kompis med min boa och tittade på mellofinalen. Vi tyckte att Anders Bagge var bäst men att vinnarlåten också är bra. 
 
Ur dagboken 920313: Vi hade en rätt trevlig middag. Rött vin, vitt vin, Kirchenwasser och konjak. 
 
(Jag tror att jag och pappa var ensamma hemma, men det var väl en märklig middag.) 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken bra lördag! Själv var jag mycket nöjd med vinnaren :D

Svar: Jag tror att det kommer att gå bra med Cornelia ute i Europa. :-)
Ylva

2022-03-13 @ 21:12:37
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

En väldigt trevlig lördag! Fast dumt att som spelade pjäsen så långt ned när det fanns andra alternativ.
Vid min snabbspolning av Schlagern igår så tyckte jag att rätt låt vann.

Haha! Inte mycket tuggmotstånd i den middagen, men det var säkert gott ändå :-D

Svar: Mycket märkligt beteende av teatern! Det blir bra med Cornelia i ESC. Haha, jag verkade vara nöjd med middagen i alla fall. :-)
Ylva

2022-03-14 @ 09:20:24
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0