Att fota min familj

Det är helt omöjligt att ta ett kort på min familj där alla ser normala ut! Man får ta med en person i taget. Mamma och pappa brukar inte se kloka ut och de är bland de klokaste jag känner. 
 
Här är jag och pappa. 
 
Mamma och jag. Här är jag övertänd för att jag fått en efterrättstallrik, men annars är det ett fint kort. 
 
Min storebror och jag. Han kan se vettig ut i mössa, det kan inte jag.
 
Det blev något av rekord i att träffa släktingar i Stockholm denna helg, om man inte räknar när vi varit på bröllop. Jag fick träffa mamma, pappa, min bror, svägerska, deras två söner, en moster, två kusiner med en fru och en annan kusins dotter och dessutom tre goda vänner. Så roligt!
 
Ur dagboken 920329: Vi har fått sommartid men det märks inte så mycket. Nu får det bli lite vår och vårkänslor! 

Kommentarer
Postat av: znogge

Så bra bilder men visst är det säkrast att inte fotografera för många på samma gång. Kul att du fick träffat så mänga.

Svar: Det är alltid svårt att fotografera många personer, men min familj är extra hopplös... Jättekul att alla dessa kunde träffa mig, det kan jag inte begära av mina stressade småbarnsmammakompisar men de kunde! :-)
Ylva

2022-03-29 @ 21:19:29
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Kul att träffa tjocka släkten även fast dom inte ser särskilt tjocka ut :-)

Vårkänslorna finns inte alls här i år. Idag regnar det igen och jag ser att det har ramlat ner mer sand ute på terrassen...

Svar: Ja, det var verkligen kul att träffa alla! Vi hade bokat lunch med mostern som sa att hon skulle försöka "få med sig några barn". De två som var i Lissabon och Sälen kunde inte komma.
Det var en hel sida om Bernt som skulle ringa, som var för fånig att dela med mig av... ;-)
Ylva

2022-03-30 @ 08:43:34
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Härligt med många fina möten :)

Svar: Ja, jag är så glad att jag kunde träffa dem alla. :-)
Ylva

2022-03-30 @ 16:22:21
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Wow, vilken trevlig familjehelg!
Svårt att få alla samlade.
Ha det bra!

Svar: De senaste två åren har det ju varit omöjligt att samlas och nu fick jag även träffa några som jag inte träffat på flera år. Jätteroligt! Ha det så bra!
Ylva

2022-03-30 @ 17:45:50
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0