Dollarstore

Jag cyklade till Dollarstore. 
 
Där var jag duktig och köpte bara det jag tänkt; munskölj, maskindiskmedel och läsk. 
 
Det blev inget lamm med stirrande blick. 
 
Eller ett gyllene ollon. (Roséguld, men det syns inte riktigt här.) 
 
Ur dagboken 920304: Uppsats ,180 minuter. Jag satt nästan hela tiden. Skrev nästan åtta sidor. Det är ganska lite för mig med tanke på att jag satt så länge. Det var lite svåra ämnen. Skrev nåt om besvär på resor fast det blev rätt mycket positivt. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Snyggt att hålla sig till listan för det är inte alltid lätt :D

Svar: Jag brukar alltid komma hem med servetter eller något...
Ylva

2022-03-04 @ 21:13:29
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Snygg självbehärskning där! Fast ett tips kan vara att skriva "stirrande lamm" på listan nästa gång du ska till Dollarstore :-D

Jag gillade uppsatsskrivning i skolan. Anders var precis av motsatt mening...

Svar: Haha! Då får jag se vad jag kommer hem med. Nu kommer den kritiska tiden med påskpynt när jag försöker hindra mig själv från att köpa alla fina/roliga/goda saker med höns/ägg/lamm... ;-)
Jag älskade att skriva uppsats! Svenska är det enda ämne jag hade femma i. Anders är ju mer inne på siffror och att läsa manualer. :-)
Ylva

2022-03-06 @ 07:57:06
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

WEEHOOO!!! Nu funkade det! Kommer tillbaks och läser nästa inlägg på ett tag, men passar på att säga GRATTIS redan nu :-)

Svar: Tur att du inte ger dig! <3 Jag fattar verkligen inte varför du inte kommer in. Tack så mycket! :-)
Ylva

2022-03-06 @ 07:58:17
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0