Litteraturkryssning

Nu blir det kanske tråkigt för er men kul för mig, för jag vill rada upp alla författare jag såg på litteraturbåten för min egen skull. 
 
Andreas Lundberg som vunnit Tidningen Vi:s litteraturpris.
 
Mats Jonsson har skrivit När vi var samer, en serieroman.
 
Tone Schunnesson har skrivit Dagarna, dagarna, dagarna.
 
Lars Lerin har skrivit Kråksommar. 
 
Magnus Västerbro har skrivit Tyrannens tid. 
 
Marie Lundström har skrivit Sanningens kalas. 
 
Daniel Sjölin har skrivit Underskottet. 
 
Merete Mazzarella har skrivit Den violetta timmen. 
 
Ur dagboken 920328: Har inte gjort så mycket idag. Såsat runt, läst lite, strukit, glott på TV. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Har dålig koll på författare, men Lerin känner jag i alla fall igen :-)

Din dag såg ut som mina dagar har gjort på senaste tiden. Minus det där med att stryka :-)

Svar: Jag har bra koll på författare men kände inte till alla dem. :-)
Det var väldigt länge jag strök något, strykbrädan åker bara fram när maken stryker skjortor.
Ylva

2022-03-29 @ 08:47:23
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0