Manhattanprojektet

Jag har slagit ett nytt rekord och varit på teater tre gånger på en vecka! Och jag är inte ens särskilt intresserad av teater, men kastar mig in i kulturlivet nu. 
 
Igår var jag på premiären av Manhattanprojektet med Teater 16, vår lokala ungdomsgrupp. 
 
Här är det jazzklubb i New York med en tjej som sjunger fint. 
 
Ungdomarna är duktiga och det är så kul att se deras pjäser. 
 
Ur dagboken 920316: Samma knark-TTF som förra året. Samma pinsamma symptom. Muntorrhet, rethosta, fnitter, ohämmat prat, godissugen... 
 
(TTF = timme till förfogande då vi fick information om olika saker. Jag kände mig träffad helt utan knark.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Man är ju lite svältfödd på kultur så varför inte. Härligt med duktiga ungdomar!

Svar: Ja, nu måste kulturen komma igång igen! Det känns hoppfullt med duktiga och kloka ungdomar som ska ta över världen.
Ylva

2022-03-16 @ 21:07:45
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Grattis till rekordet! :-D

Information om knark hade nog alla skolor minst en gång per år...

Svar: Tack! Jag jobbar på med kulturen här. :-) Ja, vi brukade ha SANT-föreläsning = snus, alkohol, narkotika, tobak.
Ylva

2022-03-17 @ 09:59:57
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0