Cykeltur

Idag tog jag en cykeltur från stugan. 
 
Jag tog en väg som jag inte cyklat på flera år och förra gången fick jag hasa cykeln under stängsel och genom en kohage, men nu kom man fram även fast det inte gick att cykla hela vägen. Man påminns om att det finns mycket sten i Småland! 
 
Vilken fin port av syren!
 
Och vilket otroligt gulligt hus! 
 
Vi undrar vad de ska ha innanför detta höga staket, kanske grisar, men de hoppar inte så högt... 
 
Ur dagboken 920525: Jag fick fyra på as-provet som var svårt. Jag hade 96, Karin hade 103 och max är inte ens uträknat. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken fin cykelväg du valde! Idyllisk även om den krävde vissa insatser.

Svar: Det blir en bra runda i sommar. Annars är de flesta vägar däromkring ganska tråkiga.
Ylva

2022-05-25 @ 21:27:57
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vilken fin cykeltur! Det är verkligen rena rama idyllen där vid er stuga.

Duktigt jobbat med det as-svåra provet! :-D

Svar: Mycket nöjd att ha hittat en ny runda att cykla. Kul med en ovanlig väg som ibland består av gräs. :-) Ja, jag tror att jag var nöjd med provet fast det var osäkert vad som var max. :-)
Ylva

2022-05-26 @ 09:42:49
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Härlig natur att njuta i:) kanske skall det gå hästar med högt staket

Svar: Ja, det var så fint! Kanske, men så höga staket brukar man inte ha till hästar.
Ylva

2022-05-26 @ 14:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0