Danska kläder

Förut ville jag inte lägga så mycket pengar på mat och dryck utan köpte hellre kläder och saker, men nu är det tvärtom. 
 
Den här klänningen som jag såg i Köpenhamn vore ju perfekt för mig förutom att den är för liten och för dyr. 
 
Det är kul att fönstershoppa i Köpenhamn, men det här var bara konstigt... 
 
Ur dagboken 920523: Marit kom hit. Vi gick ut och gick en vansinnespromenad. Höll på att ordna en lavin ner i motorstadion, hade hägg bakom öronen, klafsade i ett kärr, gick bland mygg och regndroppar, badade i Matsbo och armhävde över violer. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Den klänningen vore verkligen som gjord för dig men visst, det är en fördel om den passar ;-) Kul och snygg i alla fall!

Svar: Ja, jag tycker att den är fin, men vill kanske inte skylta med att jag är ett kakmonster genom att se ut som en jättemuffin. ;-)
Ylva

2022-05-23 @ 21:33:10
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Den klänningen var ju som klippt och skuren för dig! :-)

Oj... Det var onekligen en händelserik promenad...

Svar: Ja, i en större modell så kanske jag hade känt ett behov och slagit till.

Vi gjorde alltid konstiga saker på våra promenader. Jag hoppas på att hälsa på henne i Kristianstad snart, då kan vi göra en galen promenad igen. :-)
Ylva

2022-05-24 @ 09:29:47
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Det finns många udda varianter på kläder, vissa roligare än andra :)

Svar: Ja, det är kul att titta på olika kläder, men man passar inte i alla sorter. :-)
Ylva

2022-05-24 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0