Konsert och båtpremiär

Igår blev det konstigt för jag råkade gå ensam på en spelning med ett coverband. 
 
Companiet på Tre torn. Meningen var att jag skulle möta upp några vänner där, men när de kom dit var det fullt så de kom inte in! Före konserten kändes det trist att vara på puben ensam, men när de började spela var det kul. Då gör det ju inget om man står och dansar med sig själv. 
 
Det var så länge sedan jag hade mascara så jag kände knappt igen mig själv. 
 
Idag blev det sen premiär med träbåten på sjön Bolmen. 
 
Det är alltid spännande att se att allt funkar efter vintern, men motorn gick fint och den nya trailern var bra. Det ska tydligen köpas en ny fläktrem för det var något gnisslande ljud som inte jag hörde, men det krävs ingen stor operation. 
 
Ur dagboken 920529: Träffade på Marit. Vi åkte till Åhléns. Jag skulle köpa balsam vilket jag gjorde och Marit skulle köpa skjorta, shorts och skor vilket hon misslyckades med. 

Kommentarer
Postat av: Tony

Härligt att ge sig ut på sjön i vad jag kan se en snygg båt.

Svar: Det var jättekul. Ja, hon är fin, maken är träbåtsfetischist så vi har två.
Ylva

2022-05-30 @ 06:58:20
URL: http://vanligman.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Det blev ju en rolig kväll och sen en fin båttur på det - inte dumt alls!

Jag förstår Marit. Betydligt enklare att köpa balsam än kläder... :-)

Svar: Långhelgen började dåligt med bråk hemma för att vi var oense om vad man kan göra när det regnar, men slutade bra. :-)

Ja, trots att de hade allt på Åhléns då för tiden, var klädutbudet begränsat. Vi hade även ett stort Domus med tre våningar när jag var liten och där fanns verkligen allt! Längst ned elektronik/sport/leksaker, mellanvåningen mat och högst upp skor. :-)
Ylva

2022-05-30 @ 09:54:10
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Så härligt att komma ut i båten, vi hoppas det snart blir lite mer värme här också..

Svar: Ja, det var fint! Hoppas verkligen på värme för det har varit så himla kallt och blåsigt!
Ylva

2022-05-30 @ 10:36:27
Postat av: znogge

Lite snopet att vännerna inte kom in men det blev ju bra ändå. Härligt med premiärtur med båten dessutom. Skönt att det inte är något större som ska åtgärdas.

Svar: Det kändes obekvämt först att stå ensam, men blev kul sedan. Jättekul att komma ut med båten! Alltid är det någon liten grej som ska fixas...
Ylva

2022-05-30 @ 19:22:03
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0