Premiär för sandaler och glasstorget

Jag hade en extremt sen premiär för sandaler och bara ben.
 
Mina sköna Rieker från förra året och en kjol som jag har haft sedan gymnasiet passar bra ihop på en kulturtant. 
 
Äntligen har de öppnat Glasstorget! Den översta kulan ska vara banan och choklad men det är minions, banan med sockervadd, har jag googlat fram. 
 
Ur dagboken 920516: Jag har läst ut Sommargästerna som är en himla rolig bok. 
 
(Om jag menar Sommargästerna av Pär Rådström låter den inte jättekul, så här står det på Adlibris;
Med flyhänt, improvisatorisk stil berättas en mörk historia, om några gestalter som aldrig släpper läsaren nära.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Riekers skor brukar vara sköna och snygga. I dag var jag strumplös för första gången. Sandaler väntar jag dock med. Glass utomhus också för den delen.

Svar: Ja, det är inte många skor som är det! Det har ju varit väldigt kallt på morgnarna och då behöver jag inte ens gå ut före 9.30, men nu hoppas jag att jag är ute ur strumpsäsongen!
Ylva

2022-05-16 @ 20:44:01
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vilka snygga sandaler! Härligt att det blivit premiär för såna nu - bättre sen än aldrig :-)

Nej, den beskrivningen låter verkligen inte "himla rolig"...

Svar: Tack! Det är inte lätt att hitta fina OCH sköna skor, men nu tycker jag att jag har lyckats. :-)
Jag måste ha haft konstig humor... ;-)
Ylva

2022-05-17 @ 10:40:52
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0