Black Friday

Jag hade inte tänkt handla på Black Friday men tycker att man ska göra det om det är något särskilt man vill ha. Det var ändå dags att lägga en beställning på apotea.se och där har de trettio procent rabatt idag så det är ju bra när jag vill fylla på medicinförrådet. 
 
Jag fick erbjudande om 50% rabatt på en konsert med Melissa Horn imorgon på Gummifabriken i Värnamo så jag tar med mig maken dit. Det var en bra Black Friday-rabatt!
 
De har en fin konsertlokal på Gummifabriken, det här var senast jag var där då jag såg Ronny Eriksson. 
 
Ur dagboken 921125: Jag blev så trött på att rensa kött (det måste tas bort så mycket fett och ben) och hade dessutom redan tagit om, så jag åt mig inte mätt utan köpte en bulle.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0