Färger på kläder

Idag hade jag rött på jobbet. 
 
Jag har ju rött året runt men nu börjar jag gå mot julkläder. 
 
Jag plockade även fram en röd jacka, men hade glömt hur svår huvan är... Hur är det här tänkt? Det går ju inte att cykla i alla fall. 
 
Nu har jag klätt mig till personalfest. Det kanske inte ser så festligt ut, men det är det. Så här ljusa kläder kan jag inte ha särskilt länge, får se om jag spiller ned mig ikväll... 
 
Ur dagboken 921118: De kastade upp Pálmar 18 gånger i luften. Jag misstänker att han fyller 18 idag. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ja, varför är kapuschonger så knepiga? Oftast är de för stora och täcker halva ansiktet. Har man hästsvans så glider de ner.
Rött är fint!
Hoppas personalfesten blir trevlig!

Svar: Ibland har jag tofs uppe på huvudet och det är också komplicerat med kapuschong... Tack, festen var kul!
Ylva

2022-11-18 @ 17:54:20
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Hoppas det blev en trevlig fest och att du inte spillde på dig för mycket. Jag är alltid lite orolig när jag bär ljusa kläder eftersom jag är en riktig sölekörv, som man säjer på västergötska.
Ha det fint!

Svar: Tack, det var trevligt men jag åkte hem tidigt för att orka gå ut ikväll igen. Det är inte ofta jag går ut två dagar i rad nu för tiden. Haha, jag är också en sölekörv men det gick bra. :-) Söla eller sulla säger vi på dalmål också. Ha det bra!
Ylva

2022-11-19 @ 14:26:59
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0