Femtio nyanser av grått

Jag gillar visserligen färg och brukar ha färgglada kläder men idag blev det femtio nyanser av grått. 
 
Det syns inte riktigt men det är alpackor på koftan, som mamma och pappa köpt i Peru, så blir det lite kul i alla fall. 
 
Jag letar ständigt efter strumpbyxor i roliga färger men inte ens på välsorterade Åhléns i Nordstan, Göteborg, har de roligare färger än så här! Det blev inget handlat trots att jag har presentkort och att Åhléns har rea på grund av ägarbyte. Jag var visst inte på shoppinghumör. Som tur är har jag mängder med barnsliga tights åtminstone, men jag tycker att fötterna ser avhuggna ut då och vill helst ha långstrumpor.
 
Ur dagboken 921116: Jag frågade Jon Gardar om han hade haft kul på Sindrabaer. Det hade han men han kom inte ihåg att han pratade med mig. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ett par färgglade strumpbyxor är pricken över i men det utbudet gjorde ingen glad. Mer färg åt folket tänker jag :D

Svar: Jag fick tips idag om att man ska klä sig i ljusa kläder för att synas bättre i mörker, men det blir svårt på vintern...
Ylva

2022-11-16 @ 20:20:00
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0