Fira födelsedagar

Idag fikade jag med en gammal vän och kollega och bjöd henne på bio för att fira hennes stundande 70-årsdag. 
 
God hallonmoussebakelse och rabarberlemonad på Lilla Hembageriet. Vi såg filmen Grandmother på Bio Kontrast. Det är en film från Nya Zeeland med duktiga Charlotte Rampling. En mycket trevlig kväll! 
 
Idag fyller min moster 65. 
 
Och igår fyllde min farbror 75. Grattis till dem! De bor i Stockholm och vi ses inte ofta men jag kan sända en tanke (och fira på eget håll, hehe...). 
 
Ur dagboken 921115: Vi skulle äta våfflor och de har en svårmanövrerad gräddspruta. Jag sprutade vilt och fick en del i håret. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Så trevligt med fika och biobesök. Klart att man ska fira :D

Svar: Vi hade det mysigt. #Detfinnsalltidnågotattfira :-)
Ylva

2022-11-15 @ 21:41:23
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0