Göteborgshelg med Levellers

I helgen har jag varit med vänner i Göteborg och sett The Levellers. 
 
De firar trettioårsjubileum av bästa plattan Levelling the land. Mina vänner såg dem första gången i en sporthall i Hultsfred (inte festivalen) och jag såg dem på Dalarock i Hedemora -93 och sedan har jag hängt med till London, Malmö och nu Göteborg för att se dem. De är fortfarande lika bra! 
 
De har börjat vinterpynta Göteborg, fint! 
 
 
Vi bodde hos en kompis på fredagen men vännerna härifrån åkte hem igår och jag flyttade hem till en annan kompis. 
 
Ur dagboken 921113: Hade Zophonias i isländska. Det är så synd att vi inte alltid har honom. Vi analyserade (översatte) dikter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0