Kvällspromenad

Idag hann jag inte ut på promenad förrän tio över fyra och det är sent när solen går ned halv fem. Synd att de inte har tagit beslut om att ta bort ändringen till vintertid, men det kanske är sommartiden de tar bort i så fall. 
 
 
 
 
 
 
Är det ett halloweenpynt?
 
Nej, det är en vanlig ungdom på höstlov. 
 
Ur dagboken 921031: Vi gick ut och gick till minnesmonumentet. Det verkade tråkigt på Sindrabaer fast det var hippiekväll. Vi gick inte in. 
 
(Jag och den amerikanska utbytesstudenten på Island gick inte på puben fast det var lördag.)
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Jag hade gärna sett att vi hade sommartid året om men jag befarar att det kan bli tvärtom...
Ha ha, det såg onekligen ut som en halloweendekoration men icke.
Skönt att komma ut även om det blev senare än vanligt.

Svar: Vi får se om de lyckas bestämma en åretrunttid. Idag kom det ett par småkillar som inte ens var utklädda och ville ha godis, det är lite slappt... Ja, när jag får uppleva en vacker solnedgång är jag glad, idag är det bara grått.
Ylva

2022-10-31 @ 21:07:52
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0