Bokmässan

Nu blir det namedropping för min egen skull. Om ni vill se lite roligare bilder från Göteborg finns det på min Facebooksida https://www.facebook.com/yfronten.blogg/
 
Det var inte alls så mycket folk som det brukar vara på mässan trots att allmänheten fick gå hela tiden, tidigare har det varit för branchfolk från torsdag till fredag eftermiddag. Jag hade seminariekort och gick på seminarier hela fredagen, jättetrevligt!
 
Ett lyckligare år med Jonas Gardell. 
 
Ser du inte vad jag säger? med Niklas Källner. 
 
Bibliotek och identitet med Joacim Hansson, Anders Rydell och Nina Solomin. 
 
Bemannade skolbibliotek? med Silvia Kakembo, Anna Troberg, Gustav Fridolin, Gunilla Svantorp och Axel Darvik. 
 
Familjer fångade i flykten med Amanda Svensson, Sandy Harry Ceesay och Kayo Mpoyi. 
 
Ljuva, härliga, skitjobbiga tonår med Elaf Ali, Ida Ömalm Ronvall, Ellen Strömberg, Malin Fjellborg och Jenny Jägerfeld. 
 
Ur dagboken 920925: Jag åkte skoter med gympaläraren. Jag höll på att trilla av. Reynir försökte preja oss, hans skoter började luta, han föll av och gjorde en tjusig volt. Han är väl inte klok! 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Du hann med mycket på bokmässan ser jag :)

Svar: Ja, jag är mycket nöjd med det, men så gick jag på seminarier nästan hela fredagen.
Ylva

2022-09-27 @ 16:18:04
Postat av: Hanneles bokparadis

så många författare, man hinner inte med alla

Svar: Drygt 800 författare och jag har en del att se på bokmässan play som jag har fram till nyår.
Ylva

2022-09-29 @ 18:31:21
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0