Bokmässehelgen med bokbloggarträff

Jag hade det väldigt bra i Göteborg och är så nöjd med att jag hann träffa en massa människor. 
 
Efter bokmässan på fredagen gick jag ut med tre bibliotekarievänner. Min vän i Göteborg är kollega med en vän till min vän i Växjö! 
 
Jag frågade min bokbloggarvän https://hannelesbibliotek.blogspot.com/ om hon ville ses på lördagenoch det ville hon. Vi har inte träffats innan så det var spännande och väldigt kul! 
 
Vi gick upp på Ramberget där det finns en fin park. 
 
Uppe på berget finns en magnifik utsiktsplats där man ser hela Göteborg. 
 
Vi gick även till secondhandbutiken Reningsborg som var fint dekorerat med paraplyer i taket. 
 
På lördagskvällen gick jag ut med ett kompisgäng på Park Lane. 
 
Jag körde bort ett hånglande par framför denna instagramvänliga vägg. 
 
På söndagen gick jag en sväng på Nordstan innan jag åkte hem. De firade femtio år med en barnkör bland annat. 
 
Sedan har jag såklart ätit och druckit en massa gott, det kan man se bilder på på min Facebooksida 
 
Ur dagboken 920927: Min familj har åkt till Reykjavik och jag och Gisli ska bo ensamma i en vecka. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken bra och härlig helg det blev och så roligt med ett bloggmöte dessutom!

Svar: Mycket bra dagar. Jag tror att jag hittade Hannele via dig. :-)
Ylva

2022-09-27 @ 20:58:40
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Hanneles bokparadis

Trevligt att träffa dig i verkliga livet! ❤️
Och en rejäl promenad blev det :)

Svar: Ja, där fick vi en riktig promenad och fika och secondhand.
Ylva

2022-09-27 @ 21:49:54
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Fin utsikt där uppe på berget, du har hunnit med många möten :)

Svar: Ja, det är ett klätterberg där bloggvännens son brukar klättra. :-) Ja, jag hann med en del när jag var där torsdag-söndag.
Ylva

2022-09-28 @ 10:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0