Göteborg

HUrra, nu fastnar bilerna igen!
 
Det här är från palmhuset i Göteborg i fredags. 
 
Det ligger i Trädgårdsföreningen och är så fint! 
 
Här har jag zoomat in Håkan Hellström som for omkring som en galning på scenen i två och en halv timme. 
 
Vi var nästan 70 000 personer på Ullevi på fredagen och deras rekord slogs på lördagen med närmare 72 000 personer. Ingen kunde ana för tjugo år sedan att tändarna skulle ersättas av telefoner, men det blir lika fint! 
 
Jag var med en kompis på Göteborgs stadsmuseum och såg en utställning om Augusta Lundin, en tidig modeskapare som sydde fantastiska klänningar! Jag hade inte hört talas om henne innan men det var intressant att se.
 
Ur dagboken 920901: Jag följde med Halldóra och Óli för att köpa byxor. Óli köpte ett par Levi´s för 7200 kr. Jag ska nog inte köpa mycket kläder här. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Så skönt att det fungerar att lägga in bilder igen för personligen tycker jag det hör till med bilder!

Svar: Ja, för mig är bloggen ibland det enda stället där fotona finns för jag fotar varje dag och raderar bilder i mobilen hela tiden.
Ylva

2022-09-01 @ 21:03:38
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0