Om kläder

Tur att jag inte bryr mig om modet utan har de kläder jag gillar i flera år. 
 
I Huskvarna har de vitrutig jacka, tighta jeans och sneakers. Jag såg till och med en liten tjej med likadana kläder.
 
Man får inte ha strumpor i sandaler men efter att ha frusit tårna av mig på fredagen var jag jättenöjd med mina nya strumpor på lördagen. (Jag tog inte med mig några strumpor till Jönköping för jag brukar inte frysa om fötterna...)
 
Ur dagboken 920906: Benni gick hem med mig så att jag kom hem till fem. Det har spöregnat hela dagen idag med. En båt sjönk här utanför imorse. De har hittat tre överlevande men kaptenen är försvunnen. Otäckt. 
 
(Det där har jag glömt, hamnade jag mitt i en båtkatastrof?!)

Kommentarer
Postat av: znogge

Man ska klä sig som man vill och det man trivs i. Strumpor har jag nog aldrig haft i sandaler men nöden har ingen lag för vem vill frysa om fötterna!

Svar: Vitsen med sandaler är att man inte ska ha strumpor i dem, men det var ingen som skulle titta på mina fötter den kvällen.
Ylva

2022-09-06 @ 21:41:31
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0