På café

Tidsinställt inlägg på grund av Göteborgsresa. 
 
Förra gången jag var där träffade jag min gamla kompis som jag bodde ihop med i Göteborg (Bergsjön) 98-99. Vi gick på bibliotekarielinjen tillsammans och nu kör hon bokbuss i Mölndal, tufft!
 
Vi gick på ett café där de försökte lura oss att detta var blåbärspaj... 
 
Ur dagboken 920924: Det fanns åtta snöscotrar (vet inte hur det stavas) uppe på jökeln. Jag frågade en kille som såg lugn ut om jag fick sitta bakom honom för jag vågade inte köra. Han var ungefär lika vild som de andra och försökte köra om hela tiden. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ha ha, tur att ni var observanta där ;-)

Svar: Ja, vad besviken jag skulle ha blivit på den blåbärspajen!
Ylva

2022-09-25 @ 17:38:03
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0