Ljusa kläder

Här försökte jag vara lite ljusklädd och vårfräsch.
 
Jag tycker om blått och vitt men vet att det inte går att ha vita byxor. Dessa jeans köpte jag second hand för femtio kronor så dem behöver jag inte vara rädd om. 
 
Efter en dag är det en chokladfläck fast jag var noga med var jag satte mig. 
 
Det syns knappt efter tvätt men mitt i är det en liten fläck på låret. 
 
Fast det är jag van vid och när jag har tunna nylonstrumpor syns mina födelsemärken igenom. (Okej, det här är ett naket ben, men de stora märkena syns alltså genom strumpbyxor.)
 
Ur dagboken 930419: Lasse åkte tillbaka till Uppsala och kommer hem om ungefär en månad. Jag skrev en tysk stil och satt som vanligt och stirrade i teoriboken.
 
(Teoriboken är körkortsboken.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Snyggt och vårfräscht men vita byxor är inte lätt. Jag brukar få fläckar på mina utan jag inte ens vet hur det gick till.

Svar: Just så. Man tycker att man har varit försiktig och inte ens suttit ned men det blir ändå alltid fläckar! Jag vet inte varför det är svårare med byxor än med kjol eller klänning men det tycker jag...
Ylva

2023-04-19 @ 21:48:10
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0