Om senapsgult

Det här är en lite klurig period klädmässigt när det är kallt på morgonen och sedan blir varmt. Jag har inga vanliga nylonstumpor utan bara med olika färger och idag blev det illgula som jag köpte till en maskerad. 
 
De är svåra att matcha men det här tyckte jag blev ganska bra. 
 
När jag kom till jobbet frågade en kollega om jag ville ha den här tröjan för hon tyckte inte att hon passade i den. Perfekt ju! 
 
Plötsligt smälter jag in i omgivningarna. Om inte annat blir jag glad av lite färg, även fast det är färger jag inte gillar egentligen. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Tröjan blev ju alldeles perfekt och fångar upp färgen på strumpbyxorna. Tur att hon inte ville ha den själv!

Svar: Visst passar det fint ihop! Jag får lite omväxling till allt mitt röda och blåa.
Ylva

2023-04-21 @ 16:04:02
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och lite överallt

Jättesnygg kombination!
Skönt att våren är här nu och lite glass är aldrig fel.
Trevligt veckoslut!

Svar: Jag chockar mig själv med gult nu! Vårigt och piggt. För ovanlighetens skull är det faktiskt inte glass utan pasta, det var gott! Ha en skön söndag!
Ylva

2023-04-22 @ 09:37:01
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Ullie

Men så fint det passade på dej Trevlig helg kram

Svar: Tack! Min kollega som inte tyckte att den passade på henne sa att det passar på mig. Fortsatt trevlig helg!
Ylva

2023-04-22 @ 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0