Snodd jacka

Jag kanske snodde en jacka när vi var ute i lördags... Min inlämnade jacka hängde inte kvar fast jag lämnade in rätt nummerlapp. 
 
En snygg limited edition Sweden Rock 1992 tog jag i stället. 
 
Det var inte ett helnyktert beslut, men jag hittade inte den här jackan i garderoben på nattklubben och var ju tvungen att ha en jacka när jag skulle gå hem och hade kortärmad klänning och det var minusgrader. 
 
Jag gjorde kaos i garderoben när jag letade efter denna som alltså hängde kvar hemma. Ännu roligare var att en kompis hjälpte mig att leta efter en blå jacka. Jag kan väl inte hålla på och komma ihåg vad jag haft för kläder på mig. Det är omväxlande varmt och kallt och många jackor... 
 
De kanske ska fundera över sitt motto "Kom som du är - gå som du vill." Eftersom jag känner kocken sa jag till honom "Hej, jag ska lämna tillbaka jackan jag snodde i lördags!". 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ha ha, ja som det kan bli :D

Svar: Det känns lite studentikost... ;-)
Ylva

2023-04-03 @ 20:58:48
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0