Växjöresa

Idag åkte jag till Växjö för att gå på International Food Festival. Inte för att jag gillar exotisk mat, men det var kul att gå runt och titta. Jag åt afrikanska munkar med kolasås, som var för torra och hårda tyvärr. 
 
Igår fortsatte jag min plötsliga senapsgula attack med att matcha strumpor med tröja med påslakan i stugan. 
 
Det såg gott ut med franska eclairer.
 
Italiensk nougat ser godare ut än det är. 
 
Härligt med marknad i fint väder! 
 
Det var mycket folk på Stortorget. 
 
Jag älskar Storgatan med alla affärer och uteserveringar!
 
Jag gick runt sjön Trummen med en kompis. Det är en trevlig promenad förbi Teleborgs slott. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Den nougaten såg jag i Malmö men hann inte köpa. Det innebär kanske att jag inte missade något...

Svar: Jag tycker i alla fall inte att den är så god, fast på plats i Italien är den säkert det.
Ylva

2023-04-22 @ 21:49:29
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0