Härlig cykeltur

Jag hade en härlig cykeltur idag! Det händer sällan att jag tycker att motion är härlig men att cykla när det knappt blåser (eller när man har medvind såklart) är kul. 
 
Det är vackert med träd vid vägkanten. 
 
Här tycker jag att cyklar skulle ha företräde för det ligger vid en skola och är ändå en T-korsning till höger så att bilarna måste stanna. 
 
Det här solrosfältet har jag inte sett innan.
 
Här har de satt upp fina väghinder. En häst har åtminstone bromsat lite...
 
Kanske den stora. 

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Fina bilder! Speciellt den med solrosorna :)

2023-08-24 @ 21:09:46
URL: http://blommornasvarld.blogg.se
Postat av: znogge

Härliga bilder från din cykeltur. Att cykla i fint väder är kanon tycker jag. Dock är det vanligare att det blåser, i alla fall här...

Svar: Den här sommaren har varit väldigt blåsig, tråkigt när man vill sitta ute och äta, åka båt, cykla och sådant som jag vill göra.
Ylva

2023-08-24 @ 21:17:35
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0