Kulturkullan

Vecka 32
 
* Läser: Resten av allt är vårt av Emma Hamberg. Jag tycker om Hamberg som krönikör med samma stil som i den här boken som handlar om hennes liv och när hennes dåvarande man var dödssjuk. Hon är rolig även när det är allvarligt. 
 
Resten av allt är vårt (pocket)
 
Resten av allt är vårt - Emma Hamberg - Pocket | Bokus
 
* Lyssnar på: Karl-Erik Taukar på Tidal. Nu när jag varit i Baltikum ville jag lyssna på någon baltmusik och hittade Karl-Erik från Estland. Ibland är det kul att lyssna på musik där man inte förstår ett enda ord. 
 
* Veckans klipp: pallaskatt upptäcker kamera
Pallas Cat discovers camera - YouTube
 
* Veckans händelse: Pizzabrunch på Gästgivaregården i Ljungby på söndag kl.11-14.
Ljungby kommun

Kommentarer
Postat av: znogge

Jag gillar Hambergs böcker men just denna har jag inte läst så tack för tipset.

Svar: Du gillade inte den senaste om Agneta, men det här är något annorlunda som du kanske kan tycka om.
Ylva

2023-08-07 @ 20:52:51
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0