Alla hjärtans dag

Vi har en hylla där vi brukar skylta med nya böcker på skolbiblioteket. 
 
Det här passar ju inte på Alla hjärtans dag!
 
Jag gjorde en tillfällig skyltning med kärleksböcker. 
 
Jag köpte rosor och maken tulpaner till oss. 
 
Ur dagboken 930214: Gústi frågade om jag inte var glad att vara tillbaka och jag sa att jag ville hem. De har varit extremt trevliga mot mig hela kvällen. Speciellt Bergtora är så himla gullig. 
 
(Jag bestämde mig för att åka hem till Sverige från Island, fast det var tänkt att jag skulle vara där till sommaren.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Fint med blommor och kärleksfulla böcker <3

Svar: Visst blir man glad av blommor och böcker finns det för alla tillfällen!
Ylva

2023-02-14 @ 22:35:42
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0