Biltema

Jag fick en lite konstig uppgift; att köpa en ny dörrmatta. 
 
Jag gillar min gamla med text, men maken tycker att den är slut så jag köpte en vanlig grå. 
 
Jag vet inte varför inte maken kunde köpa en eftersom han kör till Biltema ungefär en gång i veckan, men cyklade dit. De höll på att fixa något med skylten som är Sveriges (kanske världens) högsta Biltemaskylt för att den ska synas från E4. 
 
Jag har cyklat 12 km idag enligt Google maps, men det stämmer ju inte... 
 
Ur dagboken 930221: Idag är konudaginn som jag fortfarande inte riktigt vet vad det är. Palli kysste mig til hamingju med det inatt. 
 
(Kvinnodagen på Island. Til hamingju är grattis.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Det var väl inget fel på er gamla dörrmatta tänker jag. Biltema är icke butiken för mig kan jag säga.

Svar: Jag ska nog behålla den gamla någon annanstans, den är ju rolig. Biltema är en tråkig affär!
Ylva

2023-02-21 @ 20:32:49
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Den nya ser fin ut och matchar golvet, tycker jag.
Biltema ingen butik jag besöker så ofta, men ibland är det et måste.
Ha det bra!

Svar: Jag tycker att Biltema är en tråkig butik, men de har mycket bra saker och billigt fika. Det var skönt när de öppnade här så att jag slipper gå med i Linköping, Halmstad eller Värnamo som jag fått göra innan. Ha det fint!
Ylva

2023-02-22 @ 08:23:55
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0