Kulturkullan

Vecka 6
 
* Läser: De bortglömda namnens bok av Kristin Harmel. Nu har vi fått tag i en riktigt bra bok till min bokcirkel! Det är spännande om en ung kvinna som flyr från Paris under andra världskriget för att hon är judinna. 
 
De bortglömda namnens bok (pocket)
De bortglömda namnens bok - Kristin Harmel - Pocket | Bokus
 
* Lyssnar på: Nu til dags med Ulige numre på Tidal. Album från 2013. Min danska kompis tipsar mig om dansk musik och det här tycker jag är bra. 
 
* Veckans klipp: Rabbit island i Japan
Japan's Rabbit Island is a fabulous place! - YouTube
 
* Veckans händelse: Vintersagor på Sagomuséet på torsdag kl.18.30
Evenemang - Sagobygden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0