Om sittmöbler

Vi blir lite trötta på elever som smutsar ner sofforna på biblioteket. 
 
Byggprogrammet får inte gå in i sina arbetsbyxor, men det gör de ändå ibland. 
 
Hemma är vi noga med att inte sitta med arbetsbyxor. 
 
Vi har köpt stolar på Johanson design i Markaryd när de haft rea. Kanske rear de vita stolar för att de är svåra att hålla rena... 
 
De brukar mest sälja stolar till hotell och liknande, men då kanske man inte vill ha vita. Det är lätt att torka av skinn, men de blir ändå lätt smutsiga. Vi har sett Johanson design på Danmarksbåtarna och i Idol på TV och det är kul för ett litet Markarydsföretag. 
 
Ur dagboken 930216: Óli har varit jobbig idag. Han är lite för våldsam och när han sparkade på mitt ömma knä blev jag faktiskt arg. 
 
(Min isländske bror som var tolv år sparkade mig, det låter konstigt...)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0