Shopping i Växjö

Idag åkte jag till Växjö för att gå på bokrea bland annat. Jag fikade med en kompis också. 
 
Jag köpte INTE toa-dart.
 
INTE kycklingmarschmallows.
 
INTE påskägg med lamm på. 
 
INTE en liten vit skjorta (fin, men svårburen). 
 
Men lite andra saker. Jag är en duktig fyndare! Bok på rea, örngott för tjugo kr och fat för tio på Emmaus till exempel.
 
Det blir en följetong med mina kuddar... Jag köpte en kudde på IKEA och trodde att den skulle passa i ett fodral jag har men den är 65x65 cm som är ett ovanligt mått och för stor. Nu köpte jag ett örngott som är för stort för kudden! Sy om det, säger ni och maken, men det kommer inte att hända. Jag har inte rört en symaskin sedan gymnasiet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Påskägg resan?? Men varför inte!

Svar: Jag har sett på Dollarstore för länge sedan... och här på Flying Tiger hade de massor med påskprylar.
Ylva

2023-02-25 @ 22:29:58
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0