Soffkuddar

Jag råkar köpa nya soffkuddar fast vi inte behöver flera. 
 
Nu har jag fyllt denna med stoppning från en annan kudde, men innan hade den sjunkit ihop så jag köpte en ny kudde på IKEA. Den var 65x65 cm och för stor, märkte jag när vi kom hem. 
 
Jag köpte ett jätteörngott på Emmaus i Växjö, men då var det för stort för IKEA-kudden! Nu har maken övervakat när jag sydde ihop så det blev mindre. Jag kan inte sy så han fick trä symaskinen och heja på och då funkade det. Hoppas att jag kan ha några kuddar i vår nya glasveranda i stugan, för nu är det några som inte får plats i våra soffor hemma... 
 
Ur dagboken 930227: Åkte med mamma till ICA och handlade. I dessa kristider använder man mycket kuponger. 
 
(Var det kris -93 eller var jag rolig på något sätt?) 

Kommentarer
Postat av: znogge

En kudde som gjord för dig skulle jag vilja säga. Klart att du skulle köpa den :D

Svar: Om du menar fårkudden så har jag haft den länge, men den måste ju få vara kvar även när jag köper nya kuddar. :-)
Ylva

2023-02-27 @ 20:27:26
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0