Solnedgång

Denna gång blev det bättre färger på solnedgången. 
 
Så här såg himlen ut när jag cyklade hem från jobbet. 
 
Och så här när jag var nästan hemma. Lite senare var himlen rosa men det vet jag ju att jag har svårt att fota så jag lät bli.
 
Ur dagboken 930208: Jag blev lite trött på att sitta hos Shaye och inte fatta vad hon och Tammy pratade om. De ville inte gå ut i blåsten heller så jag gick "downtown" själv. 
 
(Den amerikanska och den australiensiska utbytesstudenten pratade såklart engelska med varandra och jag hade svårt att hänga med. Det är roligt att kalla centrum i Höfn för downtown, det är ett isländskt samhälle med 1800 personer.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Även här blev det en vacker solnedgång och jag hoppas på en fin dag i morgon. Återstår att se om det stämmer...

Svar: Ja, det kan ändras snabbt... men skönt med längre kvällar.
Ylva

2023-02-08 @ 20:53:04
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

såå härligt ljus om kvällerna senaste dagarna :)

Svar: Visst är det härligt! Fast ni ska ha mer snö i Dalarna! Jag såg att mamma och pappa har fin skridskois i alla fall.
Ylva

2023-02-09 @ 09:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0