Tioårsdag

Tidsinställt inlägg på grund av tioårsfirande med makens företag. Vi ska åka till Ästad vingård liksom vi gjorde när Sysmec fyllde fem. (Jag hade gärna åkt till något nytt ställe men följer såklart med som bihang till delägare.)
 
Bisarrt ställe... Så här hade vi det för fem år sedan: 
yfronten - (blogg.se)
 
Det är synd att företaget gör saker som är bortkastade på mig... Vi har varit på ölprovning, ginprovning och så nu vinprovning och de har vitt vin som jag inte dricker. Jag vill ha cider, söta drinkar och likörer och rött vin, men nu är det så här. Ja, ja, det kommer att bli trevligt! 
 
Ur dagboken 930203: Óli har visat mig hur isländsk glíma (brottning) går till och Bergthora och jag bollade med en ballong. 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ibland får man offra sig så god helg ;-)

Svar: Tack! Det gick bra fast vinet var äckligt...
Ylva

2023-02-03 @ 22:17:01
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0