Våga vägra vinter

Igår var jag på toga/våga vägra vinterparty.
 
Nu vill jag i och för sig hellre ha vinter med någon minusgrad, snö och sol än det här tråkiga som vi har här i Småland. 
 
Jag valde att ha på mig en baddräkt som känns ganska täckande på sommaren men blev väldigt lättklätt med tankini och badkjol på vintern... De flesta tjejer som inte hade toga bar sommarklänning men det tyckte jag var lite tråkigt. 
 
Det lokala bandet Companiet spelade covers, de är bra och det blev full fart på dansgolvet. 
 
Jag träffade en glad kompis. Väldigt rolig kväll!
 
Ur dagboken 930212: Vi såg listasafn (tråkigt museum), rådhuset (fult grått hus) och ett 20-tal andra viktiga byggnader. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken kul och härlig kväll :D

Svar: Ja, denna gång var det rätt för mig att stötta lokalen. :-)
Ylva

2023-02-12 @ 20:01:40
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0