Kulturkullan

Vecka 5
 
* Läser: Årsboken av Annelis Johansson. Nu läste jag en barnbok på rim för att en kompis skrivit den, men den är fin! 
 
Årsboken (inbunden)
Årsboken - Annelis Johansson - Bok (9789172265820) | Bokus
 
* Lyssnar på: Sara Zackarias på Spotify för jag ska på konsert med henne. Jag gillar inte Ted Gärdestad men hans dotter har en fin röst. 
 
* Veckans klipp: kapybara och hund
Dog and Capybara - YouTube
 
* Veckans händelse: Ofela Tvärs på Lokal 16 på onsdag kl.19. En pjäs baserad på Oliver Twist. 
Ljungby kommun
 
Ur dagboken 930130: Liftade med Haukur. Inte så bra tror jag. Palli blev inte insläppt på Sindrabaer vilket inte var så konstigt. 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Klart att du skulle läsa den :D

Svar: Ja, det var kul! Tyvärr vet jag ingen jag kan köpa den till.
Ylva

2023-01-30 @ 21:38:29
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0