Parkbänk

Vi har fått nya fina bänkar längsmed ån. Det kan bli iskallt eller kokhett att sitta på en metallbänk men då får man göra som en kompis, som alltid får urinvägsinfektion av att sitta kallt, och ta med en handduk eller något att sitta på. 
 
De här bänkarna är hållbara. 
 
Här kan man sitta med vatten på båda sidor. 
 
Hoppsan, här får man sitta med vatten överallt! Udden där jag brukar sola är helt under vatten. 
 
Ur dagboken 930122: Gick till doktorn och sa att jag vill stanna för tillfället. Han tog en röntgen men såg inget. Ingen näsinflammation i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Sittunderlagets tid är inte förbi :D
Oj, så mycket vatten men så är det på många platser nu.

Svar: Jag har ett par smarta sittunderlägg som är hopvikningsbara som jag brukar ha med mig om jag ska på picknick. :-) Ja, ni har väl också en del vatten.
Ylva

2023-01-22 @ 21:02:24
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Minskar nog risken för förstörda bänkar när dom är i metall..

Oj oj vilken översvämning..

Svar: Det blir svårt att klottra på i alla fall. Som tur är har det minskat lite i ån men på vissa ställen står vattnet väldigt högt.
Ylva

2023-01-23 @ 13:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0