Välmatchat

Jag brukar inte vara så noga med att matcha möblerna. 
 
Men idag smälte jag ihop bra med skrivbordet. 
 
Och så hade jag ovanligt många små gula lappar. 
 
Ur dagboken 930118: Jag skulle ha hand om maten men Begga var tvungen att hjälpa mig. Det tog två timmar att göra fiskpudding. Den blev faktiskt god. Gick till Tammy för att plugga danska. Det var otroligt roligt. Men det tyckte nog inte Dadda. 
 
(En svensk och en amerikansk utbytesstudent som pluggade danska, och en isländsk mamma som blev störd...)

Kommentarer
Postat av: znogge

Allt för jobbet ;-) Hur sm helst så är grått snyggt.

Svar: Precis! Möjligen spårade mitt prestationssamtal ur lite idag när jag pratade med chefen om vad vi ska ha på oss när vi ska på togaparty som båda är bjudna på. ;-)
Ylva

2023-01-18 @ 21:37:30
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0