Vedkorg

Jag fick i uppgift att leta efter en ny vedkorg till stugan för att den gamla gick sönder. 
 
Nu började jag undra om jag skulle efterlysa paketet för det tog lång tid, men det kan jag förstå när jag ser det för adressen syns knappt alls...
 
Korgen är jättefin och säkert helt opraktisk men så går det när jag får bestämma. Jag trodde att det var filtad ull men det är återvunnen plast! 
 
Min nya cykel har redan fått punktering så jag fick leda hem den, men jag fick i alla fall en rolig frisyr. 
 
Ur dagboken 930109: Vi hade svid till middag. Jag sa att det var allt í lagi fast jag nog skulle vägra att äta nåt sånt hemma. 
 
(Svid = fårskalle, allt í lagi = okej) 

Kommentarer
Postat av: znogge

Så fin! Bättre sent än aldrig brukar man väl säga :D

Svar: Visst är den! Skönt att jag slapp efterlysa den, jag har lite bättre tur än du brukar ha...
Ylva

2023-01-09 @ 21:46:56
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Det växer ved på korgen :)

Svar: Haha, hellre det än mögel! :-)
Ylva

2023-01-10 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0