Diskmaskinsproblem

Tidsinställt inlägg på grund av Hedemoraresa. 
 
Vår diskmaskin är fin för den syns inte. 
 
Den är smal och inbyggd i köksbänken. 
 
Det tråkiga är att det alltid blir tomathaveri. Jag lagar mycket mat med krossad tomat men jag får väl börja skölja av allt bättre innan jag sätter in disken i maskinen. Det här är efter att jag kört en maskin med rengöringstablett som jag hade hoppats skulle göra mer rent. 
 
Ur dagboken 930725: Jag och Linnea gick ut på stan. Vi gick till Centrumkiosken och köpte godis.
-Jag samlar på kapsyler. -Hur många har du? -En.
-Sätt på dig skorna. -Nä. -Nähä. -Får jag skylla mig själv? 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vi har också en diskmaskin som döljs helt. Väldigt bra. Vi kör en rengöring en gång i månaden. Numera ska man inte behöva skölja disken men tomat är ju speciellt när det gäller färgen.

Svar: Jag lägger i en rengöringstablett varje månad men kanske ska hitta någon annan rengöring. Har ni någon dunderrengöring så tipsa gärna! (Smidigast är väl att skölja bort alla matrester innan, men då tappar man lite poängen med en diskmaskin tycker jag...)
Ylva

2023-07-25 @ 21:57:31
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0