Kulturkullan

Vecka 31
 
* Läser: Förbannade kärlek av Colleen Hoover. Jag tycker om Hoovers romaner som handlar om trassliga relationer men i denna blir det lite för mycket sex... Ändå gråter jag ibland och har svårt att lägga ifrån mig boken så jag blir ju fängslad. Bra för den som vill ha något lättläst. 
 
Förbannade kärlek (pocket)
Förbannade kärlek - Colleen Hoover - Pocket | Bokus
 
* Lyssnar på: Maria Sur på Spotify. Vi såg henne på Diggiloo, jätteduktig sångerska från Ukraina. 
 
* Veckans klipp: sälunge nyser
Baby Seal Sneeze - YouTube
 
* Veckans händelse: Bunkerfestival 4-6/8
Bunkerfestivalen 4-6/8 2023 – BUNKER BAR I HJORTSBERGA
 
Ur dagboken 930731: Gick till Hennes för att köpa jeans och hittade faktiskt ett par + ett par tights, en jumper och ett par shorts. 50% på halva priset är en bra idé. Allt detta för 475 kr. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Har inte läst något av henne så jag tackar för tipset.

Svar: Då tipsar jag om "Det slutar med oss" som jag tycker är den bästa jag läst av henne hittills. Lite baserat på hennes mammas liv.
Ylva

2023-07-31 @ 17:49:02
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0