Tunnlar

Maken tycker att han måste göra något hela tiden och då bygger och lagar han saker. När jag känner att jag måste göra något är det aldrig något nyttigt på det sättet, utan jag tar en cykeltur eller promenad. 
 
Idag cyklade jag till Rusta. Jag har bara hört weed i betydelsen röka gräs så jag tänkte "kontrollerad haschrökning"? 
 
Här har de öppnat en tunnel under E4 som varit avstängd länge. 
 
Det här är en läskig tunnel och jag tycker att de ska markera i vägen var man ska cykla och gå. Jag vill ju inte krocka med någon som kommer ut ur tunneln när jag cyklar nedför. 
 
Ur dagboken 930714: Vi tittade i affärer och gick gatorna upp och ner och tittade på gatumusikanter. Köpte crépe liksom förra året. Hedningarna spelade på Grand hotell. 
 
(Jag och en kompis var i Falun på Falu Folkmusikfestival som var en jättetrevlig festival.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0