Trädtunnel

När jag var liten cyklade vi ibland till ett fågeltorn och på vägen dit fanns det en tunnel. Det ekade roligt när man skrek och vi skrek ho-tunnel-ho. Sedan hittade vi en trädtunnel men träd-tunnel-ho ekar inte lika bra. 
 
Nu har jag en trevlig trädtunnel på väg hem från jobbet. Typiskt att det skulle komma en bil som ville köra ut precis när jag stannade här, den fick köra förbi mig och jag har nästan lärt mig att stå och fota på mystiska ställen utan att bli generad. Alla har ju mobilen framme nu för tiden. 

Kommentarer
Postat av: znogge

En allé är också väldigt fint men något ekande kan den inte skryta med precis. Ja, numera kan man fotografera när som helst och var som helst, nästan i alla fall :D

Svar: Jag älskar alléer! Det är synd om alla kändisar nu när alla har kamera med sig jämt. Jag minns att prinsessan Victoria tyckte att det var jobbigt med alla smart phones men hon kanske har vant sig nu. Sedan ska man vara försiktig med att visa bilder på dem som inte vill vara med men fotografera får man oftast.
Ylva

2023-06-01 @ 20:49:49
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0