Långpromenad

Idag tog jag en långpromenad. Eller lång och lång, jag träffade en kompis att prata med så det tog en och en halv timme, och jag brukar gå en runda som tar femtio minuter men gick lite längre idag. 
 
En explosion av snödroppar vid ån. 
 
Här badade jag när vi bodde vid ån, men nu har strandkanten blivit väldigt brant. 
 
Årets första promenad längs med den här muren. Trevligt att de håller stigen öppen, innan fick jag bana mig väg genom slyet. 
 
De här är fina. Jag vill att de ska heta gulsippor men bladen ser inte ut så när jag googlar. 

Kommentarer
Postat av: znogge

En trevlig promenad och lite sällskap är absolut inte fel :D

Svar: Jag var nöjd och kände mig duktig, det är ju bra. :-)
Ylva

2023-03-21 @ 21:40:01
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0